Sunday, October 3, 2010

ntah~~

da bape lame laa aku x upddate kan??
(bkn ade yg kesah nk bace pon..)
aku lately nih busy cket..
(alah..x busy pon mmg x update.. =p)
final paper around da corner,,
last week mmg ler t'sgt punye busy,,
mcm x cuk0p tanah aku jln,,
(bukan shopping taw..)
keje berlambak,,demam bru ok skang nih,,
haaaiiiishhhhhhhhhh,,
presentasion bm,quiz material,calculus,programming lgi.
(perghh!!3 quiz + 1 presentasion dlm 1 ari 0o0o..)
well,live well @ live hell..
i choose..
nk berjaye kne la usehe kan??
mcm nih la id0p,,xde yg mudah nyer,,
mati p0n susa gak,,
hurmm,,
d0akaan sye yer,,
final dlm 3 minggu lgi..
ganbate!!

hah!!ni ade s0rg kwn sye  nih,,
(nme dye syquina..tergeliat eh lidah?? =D)


nih ler syquina,, =)
p/s:jgn mrh nenek =)


dye soh sye tulis psl dye,,
(npe ntah minah sekor nih,,muahaha)
dye nih dak baek..slalu tlg aku,,
kdg2 aku rse serbe slh lak,,
asek susa kan dye jekk..
(baek kan aku??)
da la slalu kne kcu ngn aku,,
adoiyai,,mesti stress bdk nih kwn ngn aku,,
(sorry ler,,ngeh3..)
dah ler..
mls nk tulis psl ko,,
muahahaha,, =D
aku da ngntk nih...
(bru pkol 4.11pm..)
bubye,,,salam,,


iwon't be the same...if we ever meet again..
sumtimes family are like strangers..and sumtimes strangers are like family,,

No comments:

Post a Comment